Eind 2019 voerden we een klanttevredenheidsonderzoek uit onder onze opdrachtgevers. We zijn blij met alle klanten die het onderzoek hebben ingevuld en ons voorzien hebben van waardevolle tips. We gebruiken de uitkomsten om onze dienstverlening verder te optimaliseren.

Goede resultaten
Overall zijn onze opdrachtgevers content met onze dienstverlening. 86% van de respondenten gaf aan tevreden tot zeer tevreden te zijn. 90% geeft aan dat we de gemaakte afspraken goed nakomen. En 82% van de respondenten zou ons aanbevelen bij collega’s of relaties. Wij zijn blij met deze mooie resultaten en zien dit vooral als een groot compliment voor onze medewerkers en leidinggevenden bij u op de werkvloer.

Optimalisaties
Uit het klanttevredenheidsonderzoek kwamen ook een aantal waardevolle tips en verbeterpunten. We zijn hier direct mee aan de slag gegaan. Nog proactiever signaleren en communiceren zijn belangrijke speerpunten die we dit jaar verder ontwikkelen.

Bedankt!
Heeft u meegedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek  2019? Hartelijk dank voor uw waardevolle bijdrage! Uw vaste contactpersoon (rayonmanager) zal de uitkomsten met u bespreken. Heeft u nog aanvullingen of vragen naar aanleiding van uw klanttevredenheid of het klanttevredenheidsonderzoek? Neem contact op met de rayonmanager of onze klantmanager Berry Gerritsen via 06 – 82 68 61 70.

De deelnemers van het klanttevredenheidsonderzoek maakten kans op een stofzuiger van Dyson. De prijs ging naar onze contactpersonen bij de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden. Van harte gefelciteerd!

MEER INFORMATIE?



    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Voorwaarden zijn geldig.